• USD
  • |
  • UAH
ДЗВОНІТЬ НАМ: Пн-Пт: с 9.00 - 19.00 Сб: с 9.00 - 18.00
+38(067) 770-01-19 +38(099) 648-05-25
Только опт. Минимальный заказ 2000грн.
Все товары в наличии.
Только опт. Минимальный заказ 2000грн.

Расширенные вопросы

Здесь Вы найдете ответ на самые частые вопросы от наших клиентов
ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ
КОНТАКТИ

Ми знаходимось за адресою
м.Київ, вул. Крайня 1

Телефони для зв’язку:
067-770-01-19 (Viber, Telegram)
099-648-05-25
Е-mail: [email protected]

Координати для навігатора
50.4928494,30.6139131

ЦІНИ

На нашому сайті вказані тільки оптові ціни. Для відображення просто натисніть «Показати оптові ціни»

ЩО ТАКЕ ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ?

Особистий кабінет – це персональна сторінка покупця, де ви можете відстежувати історію замовлень та передивлятися обрані і переглянуті товари

ЯКІ ПЕРЕВАГИ ДАЄ РЕЄСТРАЦІЯ НА САЙТІ?
  1. Перегляд історій своїх замовлень.
  2. Інформація про акції та новинки.
  3. Зберегти на майбутнє товари, що сподобалися.
ЧИ ПОТРІБНО МЕНІ СТВОРЮВАТИ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС ПРИ ЗАМОВЛЕННІ?

Ні, не потрібно. Ви можете робити покупки як гість, без реєстрації на сайті. Однак, зареєструвавшись у кабінеті вам не потрібно буде вводити свої облікові данні повторно, що прискорить ваші покупки в майбутньому

ЯК СТВОРИТИ ОБЛІКОВИЙ ЗАПИС?

Натисніть “Особистий кабінет” в правому верхньому кутку, заповніть свої дані та натисніть “Зареєструватись”

ЯКИЙ У ВАС АСОРТИМЕНТ?

У нашому магазині є широкий модельний ряд чоловічих і жіночих головних уборів, рукавичок, шарфів та палантинів, різноманітні моделі сонцезахисних окулярів, літні капелюхи, бейсболки та кепки, а також сумочки та парасольки, але всіх їх об’єднує висока якість і відмінна оптова ціна

НЕ МОЖУ ПІДІБРАТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ?

На сторінках категорій товару є багато фільтрів, які допоможуть вам підібрати саме ті товари, які вам необхідні.
На сторінках більшості товарів є детальний опис та характеристики, якщо ви не знайшли потрібну вам інформацію і вам потрібна професійна консультація по товару, зверніться до нашого менеджера за телефоном або написавши у Viber.

Менеджери допоможуть вам у таких питаннях:

  • розкажуть про властивості товару простими і зрозумілими словами
  • зроблять заміри або додаткові «живі» фото
  • допоможуть розібратись у незрозумілих питаннях при виборі товару
  • підберуть для вас товар з врахуванням усіх ваших побажань
  • порадять як можна поєднати товар, створювати комплекти
ЯК ЧАСТО НА САЙТІ З'ЯВЛЯЮТЬСЯ НОВІ ТОВАРИ?

Асортимент інтернет-магазину SumWin оновлюється щотижня по мірі надходження нових товарів. Щоб не пропустити нові надходження, інформацію про знижки, акції та лімітовані колекції, підпишіться на нашу розсилку.

ЧОМУ ПОТРІБНО КУПУВАТИ САМЕ НА SUMWIN.COM.UA?

Ми є виробниками більшості продукції, яку продаємо, і найбільшим оптовим постачальником головних уборів в Європі. Багаторічний досвід дозволяє нам пропонувати тільки затребувані товари, які добре продаються.

ЧИ МОЖУ Я ПРИМІРЯТИ ТОВАР ПЕРЕД ПОКУПКОЮ?

Для оптового покупця важливо розуміти, як «сидить» шапка або бейсболка. Якщо ви робите першу закупку, то бажано приіхати до шоуруму аби все потрогати, приміряти і побачити посадку. Або зробити перше пробне замовлення, а після спокійно брати в кількості, вже будучі впевненими у тому, як товар виглядає і які має властивості матеріалів.

ЗАМОВЛЕННЯ
ЯК Я МОЖУ ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Ви можете оформити замовлення за на нашому сайті sumwin.com.ua, або зателефонувати чи написати на Viber/Telegram  за номером 067-770-01-19

Оберіть потрібні товари та додайте їх у кошик. Для завершення покупки перейдіть у кошик та переконайтеся, що вся інформація стосовно вибору є правильною.

ВІД ЯКОЇ КІЛЬКОСТІ Я МОЖУ ЗАМОВИТИ ТОВАР?

На нашому сайті ви можете робити замовлення, відштовхуючись не від кількості товару в кошику, а від мінімальної суми замовлення. На сьогоднішній день мінімальна сума замовлення становить 2000 грн. Більшість товарів продаються не упаковками чи ростовками, а поштучно

ЧИ МОЖУ Я ВНЕСТИ ЗМІНИ В ЗАМОВЛЕННЯ?

Ви можете змінити своє замовлення на будь-якому етапі його обробки до моменту відправки. Для того щоб внести зміни в замовлення, зв’яжіться з нами по телефону. Час роботи щодня з 9:00 до 18:00 окрім вихідних.

ЯК Я МОЖУ СКАСУВАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Ви можете скасувати своє замовлення також на всіх етепах його обробки. Для того щоб внести скасувати замовлення, зв’яжіться з нами по телефону. Час роботи щодня з 9:00 до 18:00 окрім вихідних.

ЯКЕ МІНІМАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ?

На сьогоднішній день, сума мінімального замовлення через інтернет-магазин складає 2000 грн. Ця сума може змінюватися в залежності від сезону та курсу валют.

ЧИ МОЖНА ЗБЕРЕГТИ ОБРАНІ ТОВАРИ, ЩОБ ЗАМОВИТИ ЇХ ПІЗНІШЕ?

Так, якщо ви зареєструвались на сайті, то можете зберігати цікавий вам товар в розділі «Обрані товари». Це дозволить замовити їх пізніше, не витрачаючи час на пошук. Але не забувайте, що виріб, який вас зацікавив, може бути проданий в разі, якщо ви не зарезервували його. Резерв обговорюйте з вашим менеджером за телефоном 067-770-01-19.

У ЗАМОВЛЕННІ ВІДСУТНІЙ ОДИН ТОВАР, ЩО МЕНІ РОБИТИ?

Іноді трапляється або брак, або пересорт. Без попереднього узгодження із замовником ми не робимо замін. Просимо вибачення за те, що надіслали вам неповне замовлення. Будь ласка, зв’яжіться з нами за телефоном 067-770-01-19. Час роботи щодня з 9:00 до 18:00 окрім вихідних.

ЧИ МОЖУ Я ЗАБРОНЮВАТИ ТОВАР?

Додавання товару в кошик не означає його бронювання. Щоб мати гарантію того, що товар не буде проданий, необхідно оформити замовлення або зв’язатися з вашим менеджером і обговорити бронювання особисто.

ЧИ МОЖУ Я ЗРОБИТИ ПОПЕРЕДНЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Да, ви можете зробити попереднє замовлення на такі товари: шапка, бейсболка, панама, рукавички, пальчатки, шарфи. Інші товари та умови попереднього замовлення уточнюйте у вашого менеджера.

ДЕ МОЖНА ПЕРЕВІРИТИ НАЯВНІСТЬ ТОВАРІВ?

Всі товари, що відображаються на нашомі сайті, є в наявності. Оновлення наявності відбувається один раз на кілька годин. Також трапляється таке, що товар фізично вже купили, але ще не встигли оформити списання. Або система не встигла оновити інформацію щодо наявності.

ЯК ДІЗНАТИСЬ ЯКІ КОЛЬОРИ Є В НАЯВНОСТІ?

Всі кольори товарів окремих моделей відображаються на нашому сайті, окрім тих, що є в наявності менше трьох одиниць. Ви можете ввести в пошуковий рядок назву неодбхідної моделі і вона відобразиться у всіх наявних кольорах. Якщо вами потрібні якісь конкретні кольори, уточніть у вашого менеджера, можливо, вони є в наявності 1 або 2 шт.

ХОЧУ ЩОБ МЕНЕ ПОВІДОМИЛИ КОЛИ БУДЕ НЕОБХІДНИЙ МЕНІ ТОВАР, ЯК ЦЕ РЕАЛІЗУВАТИ?

Ви можете нам зателефонувати з проханням повідомити про надходження товару, який вам потрібен. Ми внесемо відповідні примітки в нашій CRM-системі і обов’язково повідомимо, коли товар стане доступним.

Я НОВАЧОК. ЧИ МОЖЕТЕ ВИ ПОРАДИТИ ТОВАРИ, ЯКІ ТОЧНО ПРОДАДУТЬСЯ?

Да, досвідчені менеджери, які точно знають, які моделі і які кольори зараз продаються краще за все, допоможуть підібрати саме ті товари, які продадуться в 0.

ЦІКАВИТЬ ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПОШИВ. ЧИ МОЖУ Я ПОГОВОРИТИ НАПРЯМУ З ВИРОБНИКОМ?

Да, озвучте менеджеру ваші побажання щодо замовлення і менеджер зв’яже вас напряму з виробником, щоб надалі всі комунікації відбувались напряму.

Я РОЗДРІБНИЙ КЛИЄНТ, ЧИ МОЖУ Я ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

Да, мінімальна сума замовлення становить 2000 грн, і більшість товарів продаються не упаковками чи ростовками, а поштучно. Кидаєте в корзину все, що вас цікавить я, якщо набираєте на 2000 грн, ми відправляємо вам ваше замовлення.

ОПЛАТА
ЯК Я МОЖУ ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?

На сьогодняшній день ви можете сплатити своє замовлення одним з трьох способів:

  1. Післяплата при отриманні у своєму поштовому відділенні.
  2. Переводом на Розрахунковий рахунок. Реквізити відправляємо після того, як ваше замовлення зібране.
  3. У нас в фірмовому магазині за адресою: Україна, Київ, вул.Крайня, 1.
СКІЛЬКИ У МЕНЕ Є ЧАСУ НА ОПЛАТУ ЗАМОВЛЕННЯ?

На оплату замовлення у вас є 3 дні з моменту підтвердження. Подовження часу на оплату ви можете узгодити з вашим менеджером, ми завжди йдемо на зустріч вашим проханням. Замовлення післяплатою ми відправляємо відразу, за посилку ви заплатите в момент отримання.

ЧИ Є ЯКІСЬ ДОДАТКОВІ ПЛАТЕЖІ ЧИ КОМІСІЇ?

Да, додатково сплачуєтсья 1% від суми замовлення, це плата за банківські послуги.

ЧИ МОЖНА ОПЛАТИТИ ЗАМОВЛЕННЯ ПРИ ОТРИМАННІ?

Да, звісно. Це часте питання відносно оплати в нашому магазині. Ви можете обрати накладений платіж і сплатити у відділенні Нової Пошти після огляду. Зверніть увагу: Нова Пошта оцінює вартість послуги накладеного платежу у 20 грн + 2% від суми замовлення.

ЯК ШВИДКО ВИ ВІДПРАВЛЯЄТЕ ЗАМОВЛЕННЯ?

Зазвичай замовлення збирається і відправляється протягом однієї доби (окрім вихідних і свят). В разі, якщо ваше замовлення підтвердили до 12:00, скоріше за все, відправка відбудеться в той же день.

ЯКЩО Я ХОЧУ ПОВЕРНУТИ ЗАМОВЛЕННЯ, ХТО ОПЛАЧУЄ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Замінити або повернути товар ви можете протягом 14 календарних днів з дня отримання товару. Оплата повернення буде за ваш рахунок.
У разі виявлення браку виробництва або у випадку помилки наших працівників, доставку оплачуємо ми. Також ми оплачуємо повернення або обмін товару в разі, якщо відправлено не ту модель, або розмір, або колір, що було замовлено.

Повернення коштів відбувається протягом 1-3 робочих днів після отримання товару, що повертається нами на пошті.

Зверніть увагу: невідповідності відтінку не враховуються як інший колір в зв’язку з тим, що на різних моніторах одне і те саме зображення може виглядати дещо по-різному

ДОСТАВКА
ЯК У ВАС ПРАЦЮЄ ДОСТАВКА?

Після того, як ви оформите онлайн замовлення, наш менеджер зв’язується з вами і узгоджує всі деталі, і протягом доби ваше замовлення відправляється за вказаною адресою перевізником Нова Пошта

ЧИ Є БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА ЯКЩО КУПУЮ НА ПЕВНУ СУМУ?

При замовленні на суму від 6000 грн., доставка товару здійснюється за наш рахунок. Зверніть увагу: ми оплачуємо тільки відправку, якщо ви обрали оплату на місці, то послуги Нової Пошти з накладеного платежу сплачуєте ви.

ЯКИМ ЧИНОМ МОЖНА ОТРИМАТИ ПОСИЛКУ?

Ви можете отримати свою посилку в будь-якому відділенні або поштоматі «Нової Пошти». В разі якщо обраний вами пункт видачі Нової Пошти не покриває габарити відправлення, ми зв’яжемось з вами, аби уточнити пункт доставки

ЧИ МОЖУ Я ЗМІНИТИ АДРЕСУ ДОСТАВКИ?

Ви можете змінити адресу доставки вашого замовлення на ранньому етапі його обробки. Для того щоб внести зміни в замовлення, зв’яжіться з нами по телефону 067-770-01-19. Час роботи: щодня з 9:00 до 18:00, окрім вихідних.

ЧИ Є МОЖЛИВІСТЬ САМОВИВОЗУ ЗАМОВЛЕННЯ?

Ви можете забрати товар із нашого шоуруму за адресою Київ, вул. Крайня, 1.

ЧИ МОЖУ Я ВІДСТЕЖУВАТИ СВОЄ ЗАМОВЛЕННЯ?

Посилку Ви можете відстежити тут: https://novaposhta.ua/ru/tracking (можна вставити текст просто доступним для копіювання, а не посиланням?)

В разі, якщо Нова Пошта не відправила ТТН, уточнюйте ТТН у вашого менеджера.

Вартість доставки оплачується окремо при отриманні замовлення.

ПРОТЯГОМ ЯКОГО ТЕРМІНУ Я МОЖУ ЗРОБИТИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ?

Згідно до законодавства України на повернення товару у Вас є 14 днів від моменту отримання посилки.

СКІЛЬКИ ЧАСУ ЗБЕРІГАЄТЬСЯ ЗАМОВЛЕННЯ В ВІДДІЛЕННІ "НОВА ПОШТА"?

У відділенні “Нова пошта” замовлення зберігаються 5 днів безкоштовно, а потім повертаються автоматично на склад магазину.

ЯКІ ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНО НАДАТИ, ЩОБ ПОВЕРНУТИ ТОВАР?

Заповнену заяву на повернення за формою Нової Пошти.

ЧИ ОБОВ'ЯЗКОВО ЗАПОВНЮВАТИ ВСІ ПОЛЯ В БЛАНКУ ЗАЯВИ НА ПОВЕРНЕННЯ?

Так, обов’язково, так само, як і коректно вписувати тільки справжні дані. Інакше ми не зможемо здійснити повернення коштів.

В ЯКІ РЕГІОНИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ДОСТАВКА ТОВАРІВ?

Компанія SumWin відправляє товари по всій території України, окрім тимчасово окупованих.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.