• USD
  • |
  • UAH
ДЗВОНІТЬ НАМ: Пн-Пт: с 9.00 - 19.00 Сб: с 9.00 - 18.00
+38(067) 770-01-19 +38(099) 648-05-25
Только опт. Минимальный заказ 2000грн.
Все товары в наличии.
Только опт. Минимальный заказ 2000грн.

Гарантійний термін

Гарантійний термін – це строк, протягом якого у покупця є можливість повернути або замінити куплений товар.

Згідно з пунктом 5 частини першої статті 1 Закон України «Про захист прав споживачів», якщо покупець отримав повернення коштів або обмін товару у результаті гарантійного звернення, таке замовлення вважається виконаним, і немає потреби в поверненні комісії або перерахунку. Згідно зі статтею 8 Закону, виконавець має усунути недоліки товару протягом 14 днів з моменту отримання вимоги споживача. Цей строк може бути продовжений за згодою сторін.

Український виробник та найбільший постачальник головних уборів SumWin – надійний та вигідний партнер для бізнесу будь-якого розміру. Нам довіряють і з нами співпрацюють магазини, бутіки та ринки по всій Україні.

Що значить гарантія на товар?

В українському законодавстві є Закон «Про захист прав споживачів», що захищає права покупців та накладає зобов’язання на продавців. В цьому законі, у розділі 1 Загального положення у ст.1 п.5 розвернуто вказано, чим являється гарантійний термін. А саме:

  • Цей Закон урегульовує відносини та обов’зки між покупцями та продавцями товарів. Він забезпечує дотримання продавцем чітких правил надання гарантії на послуги чи товари, а покупцю надає впевненість у безпечній покупці.
  • Термін гарантії на товар зазначають в будь-якому документі, що додається до товару при покупці (розрахункова накладна, чек тощо). Наш товар, на який термін придатності необмежений, може використовуватись постійно, а його вигляд залежить тільки від правильної експлуатації, зберігання та ретельного догляду.

Ми намагаємося підтримувати дружні стосунки з нашими клієнтами. Саме тому ми завжди знаходимо вигідні рішення при обміні/поверненні товару, приділяємо ретельну увагу кожному питанню, додаємо максимальних зусиль у розв’язанні таких питань та швидкому їх узгодженню.

У випадку знайдення клієнтом якіхось недоліків або прихованих вад у придбаних товарів, він може пред’явити свої претензії, на законних підставахі, продавцеві чи постачальнику. Клієнт може попросити повернення коштів за товар, якость, якого не відповідає, або замінити на схожий товар без пошкоджень, недоліків чи дефектів. Дефект, в даному випадку, говорить про недолік продукції, який не дає можливості використовувати за призначенням товар належним чином, та який виник з вини продавця. Також недолік товару може бути виражений у неналежному вигляді, не торговому, у псуванні зовнішнього виду або не якісній сировині, з якої виготовлявся продукт.

Продавець повинен задовільнити прохання покупця протягом 14 днів з моменту покупки товару. По-можливості, ми вирішуємо питання швидко, здійснюємо заміну товару або повертаємо кошти, в залежності від бажання клієнта.

Гарантійний термін на продукцію, відраховується від дня, його продажу.
У разі, якщо вироби відправляли через пошту чи в будь-яких інших випадках продажу товару, коли дата продажу не збігаються з датою отримання – гарантійний строк рахують тоді, коли товар доставили споживачеві.

Якщо день доставки дізнатися неможливо, тоді гарантія рахується з моменту складання договору або дати чеку. При умові здійснення обміну товару, гарантія буде обчислюватись з дати обміну товару. Упродовж гарантійного терміну, магазин відповідає за безкоштовну заміну продукції, повернення коштів або необхідний гарантії.

Для успішного замовлення покупець повинен:

  • уважно оглянути товар в магазині при покупці або при отриманні у відділенні перевізника
  • ретельно вивчити склад товару (на етикетках або упаковці)
  • дізнатися як здійснювати догляд за продукцією і правила її експлуатації
  • якщо щось не зрозуміло, уточнити у нас всі питання, що цікавлять
  • користуватися товаром лише за його призначенням
  • дотримуватись правил безпеки з експлуатації

Більше інформації з приводу споживацьких прав, ви можете знайти в Законі України «Про захист прав споживачів» та Цивільному кодексі, де детально прописано про всі взаємодії покупця та продавця, а також всі випадки, які з цим пов’язані.

Але ми завжди розв’язуємо всі питання належним чином, прислухаємося до потреб клієнтів і їх побажань. Можете не сумніватись, що при виникненні будь-яких питань з приводу гарантії, заміни або повернення товару, буде вирішено найкращим для усіх способом та у найкоротші строки.

Sumwin logo
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.