• USD
  • |
  • UAH
ДЗВОНІТЬ НАМ: Пн-Пт: с 9.00 - 19.00 Сб: с 9.00 - 18.00
+38(067) 770-01-19 +38(099) 648-05-25
Тільки опт. Мінімальне замовлення 2000 грн.
Всі товари в наявності.
Тільки опт. Мінімальне замовлення 2000 грн.

Обмін та повернення товарів

Компанія «SumWin» максимально зацікавлена ​​в тому, щоб усі наші партнери залишилися задоволеними та отримували лише позитивний досвід співпраці.

Перед тим, як робити повернення, радимо неодмінно надіслати нам фото або відеозапис, для виявлення браку товару. Такий процес прискорить порядок повернення і ми запропонуємо вам прийнятне рішення.
Товар можливо повернути чи обміняти, за умови його не використання та збереження його зовнішнього вигляду, характеристики, бирки, а також документ, що засвідчить покупку.

Вирішивши зробити обмін, ви можете купити будь-які товари з тих, що є у наявності відповідно до їх ціни або перервати договір, повернувши свої кошти в розмірі ціни товару, що повертатиметься. Також можете обміняти товар на схожий.

Терміни повернення

Клієнт має право зробити повернення товару в межах 14 днів з дня покупки. Якщо клієнт звернувся до нас з приводу повернення або обміну товару, ми докладемо максимум зусиль, щоб дізнатися, чому повертається або обмінюється товар. Але, якщо раптом клієнта товар не задовольняє за якимись характеристиками, такими як: колір, фасон, розмір, форма, габарити чи за іншими приводами, він має право зробити повернення покупки.

Клієнт має право здійснити повернення товару відповідної якості (або зробити обмін на інший), якщо дотримувалися зобов’язання для повернення:

  • Товар не відносять до товарів, які не можна обмінювати та повертати (засоби гігієни та інше)
  • Товар не був у використанні, він у повному складі укомплектований
    і немає порушення його пакування (пакувальний матеріал, що відкрили не є псуванням товарного вигляду);
  • Збереглися брендові бирки та маркувальні написи
  • Пройшло не більше 14 днів із дня отримання
  • Є документ, що підтверджує покупку

Продавець має право відмовитися робити повернення, за умови не дотримання перерахованих вище умов, а також, якщо є пошкодження або немає повної укомплектованості товару.

Зберігання і транспортування

Доставлення здійснюється коштом клієнта транспортною компанією, але в тому випадку, коли відправлений не той товар (інший модельний ряд), тоді оплата за пересилку оплачується продавцем. Покупцеві потрібно повідомити менеджера, що він хоче повернути товар, вказавши актуальні причини.

У відділенні поштової служби або в нашому шоурумі обов’язково проведіть огляд товару та його комплектування.

За умови, якщо товар зіпсований компанією перевізником, то на місці отримання необхідно написати відповідну заяву та зробити відео чи фотофіксацію цього процесу

Інформація про перевезення великогабаритного пакування

Характеристики посилок:

  1. У поштових відділеннях: довжина до 120 см, ширина та висота до 70 см
  2. Для пошти: до 60х40х30 см, фактична вага до 20 кг
  3. У вантажних відділеннях: довжина до 300 см, ширина та висота до 170 см

Великі партії доставляються лише вантажні відділення.

Ми цінуємо кожного нашого клієнта і прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування. Наша команда професіоналів завжди готова допомогти вам з вибором, відповісти на ваші запитання і забезпечити плавний процес оформлення замовлення. Ми цінуємо ваш час і приділяємо увагу кожній деталі, щоб ваше оптове замовлення було виконано точно і вчасно. Будь ласка, напишіть нам, якщо у вас виникли питання чи задачі, які ми можемо допомогти вирішити.
Директор
Критерії браку

Якість готових виробів визначається відповідно до норм стандартів. Якщо ви знайшли якийсь недолік у придбаному виробі, необхідно якнайшвидше про це повідомити.

Якщо недоліки або дефекти зовнішнього вигляду добре помітні і псують його, ми запропонуємо вам заміну або повернення цього виробу. Це можуть бути наслідки дефектів пряжі, ткацтва та обробки тканини.

Захист від контактування з сонцем і водою

Бережіть текстильні вироби від прямого сонячного проміння та води. Тут все просто: тканина може вицвісти чи злиняти, а клей, який використовують для прикраси товару, потече від гарячого повітря.

Зберігайте текстильні вироби у просторих коробках. Жодних пластикових пакетів та ящиків. Крихкі тканини цього просто не витримають. Коробка, в якій товар знаходиться вільно, не мнеться і не стикається з іншою продукцією – ось ідеальний варіант. Не можна використовувати для сушіння фен, плиту або гарячу батарею

Щоб тканинний аксесуар втратив свій товарний вигляд, достатньо однієї чи кількох зачіпок. Тому ваше завдання – всіляко намагатися їх уникати.

Спірні питання

Чи можна повернути товар, якщо чек було втрачено?

Обмін товару не зіпсованої якості здійснюватиметься, якщо збережено документ про оплату, що видається з товаром. Доказом того, що ви придбали товар і підставою для повернення є присутність чека. Присутність чека є підставою для обміну чи повернення товару та доказом того, що саме у магазині ви придбали товар.

У тому випадку, коли чек про ваше придбання загубився, ми намагатимемося вирішити це питання. Пишіть нам або телефонуйте за вказаним телефоном на нашому сайті або особистому менеджеру.

Sumwin logo
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.